Translate

mandag den 30. juli 2012

Ligesom sød musik

Min verden bliver større og større, for hver eneste dag der går. Og jeg nyder det, i fulde drag simpelthen.
Jeg mærker mere til mig selv, den rigtige Mathilde. Jeg opdager at jeg kan stå på egne ben, og bare være mig. Jeg husker mine egne drømme, og glemmer andres. Jeg opdager hvem jeg vil være, og hvad jeg vil bruge min tid på, og ikke mindst hvem jeg vil bruge min tid på.

I dag udfordrede jeg en af mine største forbier! Min fobi for at tale i telefon. Jeg fik en kæmpe succesoplevelse. Det var godt nok på min egen måde, på Skype og med video. Men det er virkelig et kæmpe skridt. Der var selvfølgelig en person i den anden ende, og det må bestemt være en lidt speciel person, siden at jeg kunne overvinde angsten.

Intet i verden er som før
Mange flere farver, og meget større
Ligesom sød musik
- Rasmus Nøhr

Her på Palnatokesvej er der masser af sommerfugle og sød musik.

Alt det bedste,
Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar