Translate

mandag den 11. juni 2012

Store fremskridt i miniformat

Sidst jeg skrev gik det jo ikke så godt. Heldigvis går det både op og ned. Og nu går det så lidt op igen. For det første har jeg fået lidt styr på medicinen, jeg kom på apoteket i lørdags. Så jeg har været i gang i tre dage nu, og det har allerede hjulpet meget. Døjer dog stadig med uro i kroppen, kvalme og diarré og alt det der. Håber virkelig at jeg læser alt det her, hvis jeg nogen sinde skulle overveje at springe en pille over.
Jeg var jo til fest i lørdags, og det var rigtigt dejligt at se nogle af mine yndlings drenge igen! Niels giver de bedste kram og Chris de bedste grin. Der var også andre søde piger og drenge, og tyskerer. Men det er svært at komme til at snakke med nogen, når man har det svært med sig selv. Det er hvert fald min erfaring, og det var særlig svært i lørdags, da jeg havde det ekstra dårligt og var voldsomt følsom. Alle ved jo at det kan hjælpe med lidt alkohol, men der går ret længe inden jeg tør eksperimentere med det igen. Så det var ingen hjælp.
På et tidspunkt blev det hele lidt for meget for mig, og jeg måtte lige gå en tur for at kunne holde tårerne tilbage.  Vi var heldigvis lige ved stranden, så som en ægte kerteminder, samlede jeg styrke af havet og blæsten. Da jeg kom tilbage lånte jeg en stor trøje af Chris, så jeg lige kunne putte lidt. Det hjælper altid.
Klokken 00.30, var det længe siden jeg burde være gået hjem, men nu blev det nu. Sebastian var så sød at følge mig hen til min mor, hvor jeg skulle sove. Og så gik det hele jo alligevel. :)

I dag, mandag, er tingene gået ret så let for mig. Min dag gik i gang omkring kl 14. Så det vil sige at jeg har været tidligt i gang. Mig og Sebastian tog i Bilka, der var billigere BH'er, og det var tiltrængt. Det eneste positive ved at være for tyk, store bryster! Men så fik jeg også købt lidt til køleskabet, og en rejsetandbørste og rejsetandpasta, til når jeg skal til Berlin 10. juli.
Bagefter blev jeg kørt hjem. Og så spiste jeg lidt frokost, herefter stod det lidt stille igen. Jeg lå i nogle timer og så "Say yes to the dress", som handler om brude, der skal købe brudekjoler, i en af verdens største brudekjolebutikker. Så det er guf, for en som mig. Så designede jeg lige min egen brudekjole, den er vældig flot. Så overvejede jeg om jeg skulle blive brudekjoledesigner. Det endte med et nej.
Pludselig tog fanden ved mig! Jeg gik ud i køkkenet, varmede en frysepizza i ovnen, spiste den på værelset. Så gik jeg i kælderen og hentede vasketøjet, der havde hængt til tørre siden i fredags. Så ja, det var tørt. Så lagde jeg det på plads, og hængte alle mine kjoler og tunikaer op på min nye bøjlestang og lavede fint på kommoden, så det hele ser pænt ud! Det f'øles bare godt!

Så er der også lige et billede af mine nye sko! Bare fordi de er så flotte!

Nu er jeg smuttet i nattøjet, og må hellere snart slukke for musikken, så mine naboer ikke bliver sure.

Alt det bedste,
Mathilde

1 kommentar: